2 years ago
3.4M 👀

PLAZA - Personal [Official Music Video]


PLAZA photo 1 PLAZA - Personal [Official Music... PLAZA photo 2 PLAZA - Personal [Official Music... PLAZA photo 3 PLAZA - Personal [Official Music... PLAZA photo 4 PLAZA - Personal [Official Music...

who knew the next weeknd was gonna be a white guy

by Ahmed Hussein 2 years ago

I love OVO but they gotta do a better job giving exposure to their artists. This guy got a nice vibe and can't believe I'm just finding out about him now.

by DeMar DeGoatzan 2 years ago

if Mike Posner tried to be The Weeknd

by Revelries 2 years ago

This song is a masterpiece - the whole EP tbh. Wish Drake would promote him more 😭

by cecexo 2 years ago

This guy literally doesn't have a single bad song

by G.E_831 1 year ago

for the people who like to compare Plaza to The Weeknd:
Plaza knows about the comparisons - He respect the opinions but doesn't like them because he really is trying to be his own artist.

by Super tyam 2 years ago

need a collab with Majid Jordan!!
Like if you agree

by The Dude 2 years ago

[Intro]
Know I can't, know I can't, no
Don't know, no, no, no, no, no

[Verse 1]
Not gon' quit you till I have to
Not gon' worry bout what her man do
And the pain comes in the long run
So is better to deserve it woman
Lights down, what you worried about
There's no love anywhere in this house
Got you actin' a way you dream 'bout
It's all a haze and I can't get much higher
Can't get much higher
So woman take the lust outta me
Take the soul and the trust outta me

[Chorus]
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah

[Verse 2]
She said "it's so wrong" and I know it
Still I'm calling back and I don't know how
I'mma feel till I roll up
And when I roll up you just step out your dress
Like that, I said leave on the rest
Like that
Now woman you bring the lust outta me
You bring the best and the worst outta me

[Chorus]
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah

[Bridge]
You know you can't go back, no, no
You know you won't go back, no, no
I hope you understand this girl, girl, girl
No, you won't go back, no, no
And when the high comes on, you can't fake it
And every chance you get girl
You know you're gonna take it...

[Chorus]
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah
I told her we don't gotta know nothing personal
They don't gotta know nothing at all
If you wanna fuck with me, yeah

[Outro]
I know that you do
I know that you do
I know that you do
I know that you do
Yeah
I know that you do
I know that you do
I know that you do
I know that you do

by ao ta Về tắm 2 years ago

One word : sexy! That's what i call a masterpiece, can't believe it has only 3M views..deserves soooo much more! Never heard of it before, thank you Youtube for, from time to time, recommending me such eargasm musics. Now, excuse me, I'm gonna get personal with the replay button! Also the guy's hot in this video. From France, xoxo.

by Leila Sayendra.seiti 2 days ago

Heavy Weeknd influence in lyrics, vibe, and overall tone of song. Dope tho

by Stephen Xo 2 years ago

Drake, Oliver & 40 picked the right people in OVO Sound idc what nobody say, everybody on the label got the best projects including PLAZA 🔥🔥🔥🔥🔥

by Blanco Tarantino TV 2 years ago

I really liked the cyberpunk aesthetics.

by MuitoDaora 2 years ago

This video gives a perfect vibe. And I seriously don't mean about the girl

by Aniba Valeriu 1 year ago

Omfg I literally got goosebumps everywhere in my body, when I mean everywhere. EVERYWHERE while finding out there's a music video.

by DLLO Eiv 2 years ago

Been banging the speakers with this one lately and is really fucking dope and unique.


Cheers from Mexico City !

by xXCGOXx 2 years ago

Mp3 Download

Next videos

arrow_upward

Load More Similar Videos